Sofia Lindström

Trött!

Publicerad 2012-05-03 07:16:35 i Vardag,

Godnorgon på er!

Just nu är det en trött tjej som bloggar från bussen!
Som tur var är det fint väder ute så det gör mig lite piggare!

Träningen igår gick kanon bra, Bello var super fin, och helt slut efteråt!

Mer om träningen får ni veta senare när jag kommer från skolan och allt sånt!
Jag hoppas att vädret håller i sig så att Bello och jag kan ge oss ut på en promenad, och förhoppningsvis kan jag lyckas få lite färg på kroppen! :)

Har även en film från igår förresten, lägger upp den när jag får tid!


Kramis!

Kommentarer

Postat av: mimmi

Publicerad 2012-05-03 15:13:03

skäpret är redan sålt nu..

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-05-03 20:55:30

Fin blogg!



Följa varandra via bloglovin? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela