Sofia Lindström

Träningen i bilder

Publicerad 2012-05-22 19:37:08 i Bello,

Här är första delen av bilderna Matilda tog på träningen igår! Den andra delen kommer imorgon!

Red mycket på volt och fick öva på min egen sits! Drar upp mitt högerknä medan det vänstra är helt okej rakt och som det ska! Därför fick jag rida utan stigbygel på höger foten, och då blev det faktiskt bättre!
Tränade även på att jag ska släppa i vänster handen, efter som min högerhand är så ostadig hugger jag gärna fast i vänster och har väldigt svårt att lätta!
Men jag jobbar så hårt jag kan, Bello var väldigt fin och jag såg mest ut som en virrig studdsboll som var överallt!
Tur att det inte syns på bild i alla fall! (Y)













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela