Sofia Lindström

Skritt och travarbete!

Publicerad 2012-05-02 09:40:18 i Bello,

Hej på er!

(skrev inlägget igår kväll men det laddades aldrig upp, därför kommer det nu istället och därför står det "idag" istället för igår!)

Som rubriken lyder så var det skritt och trav som gällde för Bello idag!
Mest skritt och lite trav, mest på volter!

I skritten jobbade jag med att få med ytterbogen vilket kräver en massa ytterhjälper från min sida! Annars gjorde vi lite bakdelsvändningar, gick bäst i vänster varvet men jag är nöjd ändå med tanke på att vi inte gjort bakdelsvändningar ihop förens i söndags. Duktig häst!

I traven jobbade jag oxå med ytterbogen, satt ner utan Stigbyglar för att träna mig själv!

Är väldigt nöjd med dagens pass och imorgon är det hoppträning, så taggad! :D

Efter passet fick Bello på sig en flighuva efter som det var massa kryp som satte sig i öronen på honom! Dock hittade jag bara lisas gamla så det fick duga!
Här nere ser ni hur snygg han blev! ;)

Nu ska jag sova, bloggar imorgon!

Kramis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela