Sofia Lindström

Sämst!

Publicerad 2012-05-16 22:18:24 i Bello,

Gud vad dåligt jag uppdaterat! Har pluggat och vart borta!

Men idag var vi i alla fall på hoppträning för Tord Westergren!
Gick kanon, Bello hoppade som en världsstjärna och jag gjorde allt för att hänga med!

Är i alla fall super nöjd! Hoppade lite högre på framhoppningen och jag blev förvånad över hur enkelt det gick!

Hoppade en lång och trixig bana med mycket svängar! Hoppade 90 Cm och det gick kanon fram till slutet!
Fick ett stopp på muren (som hoppades åt andra hållet än vad det hoppades fram åt) tog om det och då hoppade han stillastående så jag tappade Stigbyglarna och fick hoppa sista hindret i linjen utan Stigbyglar skulle ta om det igen och missuppfattade vilket hinder jag skulle ta så höll på att hoppa helt fel men det löste sig med hjälp av en volt! ;)

Hoppade linjen en sista gång och då gick det bra!

Men verkligen super nöjd! Bello var super fin och han hoppar verkligen bra när hindren blir högre, det är bara jag som ska hänga med och våga! Har vart lite mesig innan men det jobbar jag bort!

Vi fortsätter träna och sen så kommer ni se oss hoppa världscupen! Eller inte! ;)

Matilda filmade så kan ladda upp det imorgon! :)

Kramis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela