Sofia Lindström

Nytt!

Publicerad 2012-05-19 21:51:48 i Shopping,

Idag innan vi åkte till stallet svängde mamma och jag in på sharpman!
De hade Cavallostävlar till halva priset, såna som jag har nu men behöver nya efter som de är så slitna och förkorta i skaftet! men de har hållt hur länge som helst! Först hade Vilmas bror dem, sen Vilma och nu jag! Det ända som behövts göras under denna tid är att laga ett hål, töjja ut dem i vaderna och laga en dragkejda!
Tillbaka till saken - tyvärr fanns det inga stövlar kvar i min storlek vilket var väldigt synd! Bästa stöveln!

Fick i alla fall med mig en ny ryktborste, en ljusblå och det näst sista som behövdes i min låda! Det sista som ska inhandlas är en bra manborste!
Fick även med ett par nya gummityglar till hoppningen, de jag har nu är det inga "pluppar" kvar på där jag håller så det behövdes ett par nya! Blev ett par svarta från Dyon!
Testade att rida med dem idag och de var helt underbara, mjuka och jag kände verkligen hur bettet rörde sig i munnen på honom!
Tidigare har jag haft ganska tjocka och hårda därför fick jag inte samma kontakt med honom!
Nu kände jag allt och jag tror det kan hjälpa mig att förfina mina hjälper samt minska dem!

Super nöjd med allt utom priset som låg på 430:- Kunde ju vart värre men men, jag klagar inte för jag blev helt förälskad i dem!
Haha är bara ett par tyglar, ingen big deal egentligen men asså de var helt magiska! ^^



KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela