Sofia Lindström

Magic Brush!

Publicerad 2012-05-05 20:12:00 i Vardag,

Här om dagen köpte jag ju magic brush och nu har jag testat dem två gånger på Bello!

De är jätte bra att borsta med när hästarna har rullat sig i lera och har stora lerkockor i pälsen!!
Annars gör de inte rent så mycket men smuttset kommer verkligen upp till ytan så det är lättare att få bort med en vanlig boste sen!

Bello står nästan och somnar när jag borstar honom med dem, han tycker det är super skönt och huvudet hänger nere vid marken! ^^

Ne, men jag är nöjd med köpet, även om jag kan tycka att 149:- är lika mke + att jag inte tycker de är super sköna att hålla i! men tillräckligt bra för att jag ska vara nöjd och glad samt fortsätta använda dem! :)



Detta är de tre olika färg setten som finns, jag har det gön/blå settet! :)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela