Sofia Lindström

Kvälls syslor!

Publicerad 2012-05-06 16:43:51 i Vardag,

Nu på efter middagen/kvällen ska jag spendera min tid med att Linda ihop benlindor! Tvättade ju de orangea och nu ska de rullas ihop!
Imorgon ska jag äntligen få använda dem, och denna gång ska jag inte spola några ben så att det blir blött på hela uppställningsplatsen IFALL jag skulle råka tappa någon linda! ;)

Var och handlade tidigare och då köpte vi med en påse morötter hem till Bello + att jag köpte naturgodis och då passade jag på att plocka ner torkad frukt! Jag gillar det verkligen inte, men Lisa älskade det så ska se om Bello gillar det lika mycket! Han är ju inte speciellt bra på att äta godis och sånt, men han kanske blir lika galen i detta som Lisa blev?

Någon anna som har testat att ge sin/sina hästar torkad frukt som godis? Vad tyckte de? :)


Bello kommer få smaka torkad Annanas och torkade jordgubbar till att börja med! Sen funderar jag på att torka egna äpplen! :)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela