Sofia Lindström

Hemma i Östergötland!

Publicerad 2012-05-13 20:46:05 i Vardag,

Nu är jag hemm i östergötland!

Fast jag har haft en sjukt rolig helg så är det skönt att vara hemma igen! Kommer ladda upp det jag shoppat på andra bloggen för er som är intresserade! www.slindstroms.webblogg.se

I torsdag skodde hovslagaren Bello och när mamma kom till stallet i fredags så var han blockhalt på ett framben!
Hovslagaren kom och la om skorna och fick någon extra grej så dagen efter var han helt normal igen och inget varm så mamma gick en lång promenad med honom och idag så red honom honom lite på banan!

Imrogon ska jag och Bello ta ett pass ihop! :)


Min prins!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-14 08:05:25

sv; vi fick olika burkar och namn på papper och så skulle gissa vilka som vad vilka :) i ridningen skulle du påverka hästen och faktiskt rida :)

Postat av: Victoria

Publicerad 2012-05-16 21:49:28

Vilken mysig bild! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela