Sofia Lindström

TYPISKT!

Publicerad 2012-03-19 15:54:53 i Vardag,

Hej på er!

Vet ni vad? jag är typ sjuk, eller antingen håller jag på att bli sjuk eller sågöt mina hostmediciner att jag inte orkar något samt har ont i huvudet och svettas!
Så Jobbigt!

Vi ställde alltså in träingen idag, så himla typiskt efter som jag var sjukt sugen på att träna, men blir stallet imorgon och sen så är det ju i alla fall hoppträning för Tord Westergren, om jag är frisk och mår bra då dvs.

Ska bort till stallet sen när mamma kommer hem, bli kanske att promenera med Bello och så ska jag rulla ihop mina lindor som ligger i en ända röra! ^^
orkar aldrig linda ihop sånt när jag kommer från träning! (a)

Föresten, någon som har förslag på färger som är snygga på en brunhäst, asså färger som "sticker ut" lite mer!

Han har marinblått och svart sett men jag är sugen på något mer färgglatt nu till sommaren. Alla färgförslag välkommnas förutom rosa! Tror dock det skulle passa Bello, men det känns lite för mesigt.
Haha trodde aldigt att jag skulle säga det, var världens rosa freak som lite yngre! Rosa ridbyxor och schabrak, rosa spön och ett rosa träns till Lisa, haha var lite besatt ett tag! ^^

ÖS PÅ MED FÖRSLAG


Detta är från min och Bellos första clerround, tror jag gick 0a i båda rundor men minns att han var väldigt rädd för sarjen! ^^


Lisa och jag i en rosa/svart outfit! (Y)
Tagen förra vintern

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela