Sofia Lindström

Träning!

Publicerad 2012-03-22 07:29:37 i Bello,

Hej på er!

Var ju på hoppträning med Bello igår, gick kanon! :)

Vi var bara 3 st i gruppen, och de andra två var inga jag brukar träna med, men känner dem lite sedan innan så det var lugnt!

Tog det ganska lugnt på framridningen då Bello gått lite dåligt ett par dagar och efter som jag inte är på topp!

Men vi res mycket på stora mitt volten! Ökade och minskade i trav och i galoppen red vi med framdelen/bakdelen innanför spåret!
Sen skulle vi rida öppnor längst långsidorna men jag vilade då så att Bello skulle orka hoppa!

Hoppade mycket sväng och kontroll övningar med givna avstånd!
Låg med en mur i en av linjerna vilket Bello tyckte var skumt! Men efter några stopp på den hoppade han den kanon fint!

Vi börjar få in flytet nu, mest jag som måste öva! Men svart blir det nog bra!
Hoppade några högre språng och då sviker min sits lite men jag håller på att jobba på det oxå!
Bara jag kan så är det inga problem alls för Bello! :)

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela