Sofia Lindström

Magen skriker!

Publicerad 2012-03-31 20:21:12 i Vardag,

Är nu hemma efter en trevlig eftermiddag med några tjejer jag träffade på Åby i sommras, fikade och hade det mysigt!

Kom hem för en stund sedan och nu skriker min mage verkligen efter mat, är super mega hungrig! Tur att det är klart snart! :)

Medan jag väntar så tänkte jag ladda upp lite detalj bilder på mitt nya träns! :)


Lackad nosgrimma, sömmarna är svarta men blev visst vita med blixt!


Snygga guldspännen

Tyglarna, släta läder tyglar med knoppar!
Vet inte om jag ska rida med dem eller om de blir för "hala" så att jag tappar tyglarna!


Märke Hansbo 799:- Kostade 745:- när mamma köpte det men nu har det gått upp men vi fick det för tidigare pris!


Snyggare i verkligheten, nosgrimman ser inte så platt ut irl! Mycket mjuk paddning och mjukt läder i övrigt, riktigt nöjd!
Tror dock att det kanske är lite stort så att jag måste göra nya hål, COB var ju bra överallt förutom i pannan så detta kanske är lite stort, men det är ju lättare att göra det mindre än större! ;)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela