Sofia Lindström

Love it!

Publicerad 2012-03-03 12:34:14 i Bello,

Kom hem från stallet för ett tag sedan, har precis duscha och nu ska jag berätta om passet tänkte jag innan jag åker tillbaka till tranås!

Red på banan tillsammans med Vilma i den super härliga solen! Skrittade fram ganska länge innan vi började jobba!
Travade mycket volter till att börja med, växlade lite på stolekarna!

Fick lite tips och hjälpt från Vilma oxå, knaon! (Y)

Gick sedan över till galoppen, lät honom rulla på en volt i båda varven, efter ett tag blev släppte han lite i munnen och blev rätt fin! :)

Avslutade passet med att rida lute öppnor längt långsidan i båda varven och sedan trava av honom!
Är super nöjd med passet!

När både Vilma och jag var klara så skrittade vi ut en sväng och tog lite fina bilder, har inte fått de på mig in och har inte laggt in de på vilma på datorn än, men de kommer upp här när jag har dem! ;)

Sitter just nu och äter lite glass innan jag drar, blir tjej mys och thai mat ikväll! Sover hos Axel och kommer hem imorgon då det blir att rida med Vilma igen! :)



Söta Mazza!

Vi hörs imorgon

KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela