Sofia Lindström

I det fina vädret!

Publicerad 2012-03-01 18:43:30 i Bello,

Hej på er!
Idag slutade jag tidigt i skolan igen, var hemma vid 1 tiden och ganska snart efter det åkte jag bort till stallet!
Mockade mina boxar + till Vilmas ponny och sen tog jag in Bello, borstade och spolade ben och sånt ni vet?

Sedan tog jag på honom grejerna och skrittade ut en sväng i det fina vädret! Dock var det lite blåsigt, men solen lös och det var riktigt skönt ändå!
Var ute i kanske 30 minuter och sen fick jag snyda hem för att hinna till min körlektion! :)


Så här fint stod Bello idag när jag släppte honom lös när jag skulle lämna tränset i sadelkammaren! Haha tok! ^^

Var en snabbis på Sharpman och shoppade lite, visar senare! :)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela