Sofia Lindström

Hej!

Publicerad 2012-03-31 12:44:04 i Vardag,

Hej igen!

Haft fullt upp så båda bloggar har kommit lite åt sidan!

Igår var jag i alla fall borta och red Bello en snabbis! Drog ut på en stubbåker, det blåste som in i den och bello var mer i luften än på marken! Han var väldigt fin i formen men gick hela tiden i sidled så det blev lite trixit och var svårt att reglera!

Idag snöar det och Bello fick vila, behövde vara på bana idag men vi har laggt nytt underlag så det är ganska tungt än så länge. Imorgon blir det oxå vila, drar nämnligen ner till Ullared och shoppar loss, hoppas på att få med mig lite ridkläder samt schabrak och sånt som alltid är bra att ha en massa extra av! ;)

Ska försöka få till ett pass på måndag kväll när vi kommer hem, även om det inte blir i en timma stenhårt men så att han får röra på sig i alla fall! :)

Idag efter stallet åkte mamma och jag upp till Sharpman, försökte hitta något att slösa mitt pressentkort på men hittade inget som jag verkligen föll för!
MEN, idag fick vi äntligen hem tränset som jag fick i födelsedags pressent! Det lackade dressyrtränset från Hansbo! Fick det i stlr COB när jag fyllde men det var förlitet i pannbandet men idag fick jag äntligen hem ett i strl FULL, ska testa det i veckan och se hur snygg han blir! ;)

Bilder på det kommer upp senare!


Slog in fingrarna i sadeln igår när jag red Bello, tyckte det gjorde lite ont och när jag tog av handsen såg det ut såhär (lite värre) två brutna naglar och ett hel blodigt nagelband, ajaj!
men det var bara att stoppa i handen i handsken igfen och fortsätta rida! (Y)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela