Sofia Lindström

Fin!

Publicerad 2012-03-04 20:00:06 i Bello,

Blev som sagt lite hoppning på banan idag!
Hade galopp bommar, bockar på volt med 3,5 meter och en "kryss - Oxer" med 5,5 meter!

Galopp bpmmarna kom vi bara över i trav (knappt) då Bello var sjukt feg! Sen kände jag att det skulle bli pannkaka om vi kom på volten så vi delade på det till två ensam hinder! De hoppade han jätte fint! Och efter ett par språng funkade även "kryss-oxer" kanon det oxå! :)

Ibörjan av passet kom vi inte överens alls och jag blev mest irriterad! Men började om lite med trav och galopp arbetet och sen blev har riktigt mjuk och fin och jag blev nöjd, efter det började vi hoppa!

Är väldigt nöjd med passet, och ännu mera nöjd med att jag lyckades vända det dåliga till något bra!
Ska försöka sträva efter att rida honom svettig fler pass i veckan, nu känner jag mig faktiskt riktigt motiverad! :)

Imorgon är det träning och jag tar med båda hästarna! Dock ska Lisa bara skrittjobbas då hon knappt rört sig i veckan som gått, men skritt jobb är alltid bra! :)


En bild från dagen!
Och nej jag är inget proffs, och nej jag har inte världens snyggaste sitts, men jag jobbar på det OK?

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela