Sofia Lindström

Dött här!

Publicerad 2012-03-17 18:48:57 i Vardag,

Det har vart lite dött här, men tro inte att jag har försvunnet för det har jag inte! ;)
Har bara haft ganska så fullt upp!

Mamma har ridit mycket i veckan, i torsdags kväll var jag på PA rep och sov sedan hos Axel, var hemma en snabbis igår och red bello på banan, övade skritt-galopp! Reaktionen till galopp var snabb och bra, dock gick det inte lika bra att stanna, Bello var pigg och drog som en tok med huvudet rakt upp i vädret! ^^ Men jag är nöjd ändå efter som det släppte efter ett tag!

Sen åkte jag tillbaka till Tranås och Axel, vaknade i morrse och drog till skolan vid 9 där jag hjälpte till vid 9ornas intagningsprov/test till estet.
Gick till Axel igen vid 12 och kom hem vid lite efter 3!

Då hade mamma redan vart i stallet och longerat Bello så jag hoppade i min onepiece och bara chillade!
DOCK blir det stallet imorgon istället, får se vad jag ska göra med Bello då! :)

På måndag fixar Monica och jag vecko ridningen och på onsdag ska vi på hoppträning för Tord! :)



Uppdaterar er mer imorgon! ;)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela