Sofia Lindström

Bello igår!

Publicerad 2012-03-21 08:36:37 i Bello,

Hej på er!

Var borta hos Bello igår, red och pysslade!!

Red på banan och det gick väl både bra och dåligt! Hade behövt dressyrträningen i måndags om vi säger så!
Han kändes Lite som att han verkligen inte fattade va jag ville, kan bero att det blåste en hel del vilken gjorde att han kanske blev lite spänd och så!
Galoppen var pannkaka men sen när jag skulle trava av honom var han jätte fin!

Ikväll ska vi i alla fall på hoppträning för Tord vilket ska bli kul!
Ska dock ta de lite lugnt efter som jag inte känner mig helt hundra + att Bello inte gått Såå bra pass på ett tag!!

Ni sitter jag i skolan och börjar inte förens om en timma, var tvungen att åka in tidigare då jag inte kund ta mig till ett senare tåg, typisk.....

Ajja, vi kanske hörs senare!

Som ni ser på bilden nedan går Bello runt med sitt täcke helt knasigt! Fetta Beror på att han och Lisa hela tiden tar sönder varandras täcken! Det ända som är helt på detta rosa täcke är magjordarna!! (Y)

KRAMIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela