Sofia Lindström

Äntligen!

Publicerad 2012-03-28 14:07:04 i Bello,

Nu har jag äntligen tid att blogga om träningen!

Började med att rida fram fritt och sen skulle jag rida längst fyrkanten i trav och vid varje bokstav skulle jag bryta av till skritt och sen börja trava efter några steg!
Sen gjorde vi samma sak i galopp - trav fast vid varannan bokstav!
Till en början gick det (enligt mig) dåligt, han var springig och lite pannkakig!

Efter ett tag gick jag in på en volt där jag tränade på övergångar mellan skritt till halt och sen galopp och trav!
Övade på att få flyt i övergångarna så att de inte blev så ryckiga utan flöt ihop bättre!

Är super nöjd med träningen, fick en bra känsla och det kändes som om jag satt som klistrad i sadeln!
Kul när det går bra och man är nöjd!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela