Sofia Lindström

ÄNTLIGEN PÅVÄG HEM TILL MIG!

Publicerad 2012-03-17 18:35:46 i Shopping,

Nu har jag tagit mig i kragen och beställt denna som jag velat ha sedan jag såg den första gången!
Och nu är den snart på väg hem till mig och snart landar den i min brevlåda, ÄNTLIGEN!




Det jag pratar om är så klart denna hood tröja som ni kan hitta på Gina tricot!  Den blir din för 399kr men skynda för det finns bara XS och M kvar i storlekarna!

Jag chansade och valde en SX, funkar inte det får jag väl helt enkelt skicka tillbaka och byta till M om de finns kvar då!
Dessa tröjor (finns en kollektion) är designade till Borås Grand Prix, och kommer nytt varje år!
Och efter som Gina är huvudsponsor så säljs vissa varor sedan på internet!
Kanon tycker jag som inte kunde åka till Borås och köpa det jag vill ha! :)

Blir super skön att ha nu när man inte vet om det är varmt eller kallt ute! ^^
Nästa inköp till sommaren ska bli en snygg keps att ha i stallet! :)

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela