Sofia Lindström

Träningen!

Publicerad 2012-06-18 20:49:31 i Vardag,

Är hemma från träningen nu!

Red ute i ösregnet men ändå höll jag på att svettas ihjäl!
Red mycket på volt, jobbade med mig själv igen, mina händer, flyttade honom för skänkeln och svängde utan att ta i tyglarna!

Nått annat som var nytt var att jag fick rida med headset, detta var eftersom det regnade så ville inte Monica stå mitt ute i regnet + att jag inte skulle höra överallt eftersom banan är ganska stor.
I början kändes det väldigt skumt och så fort Monica sa något så svarade jag, gick som en ren reflex efter som jag alltid svarar med typ mm eller okej! ^^

Så Monica satt under ett paraply och pratade i mic medan jag red, vilken teknik det finns hörrni! ;)

Avslutade med att rida igenom LB:1, ska rida igenom det varje dag nu så att det bara blir bättre och bättre!

Matilda var med även denna träning, fotade lite när jag travade av och outfit bilder! Tror hon laddar upp dem i morgon så då får ni se dem, blev super nöjd och en del bilder är kanon fina! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela