Sofia Lindström

Tar igen det jag missat!

Publicerad 2012-06-13 14:52:26 i Vardag,

Har inte bloggat här på riktigt länge, ber verkligen om ursäkt!

Träningen i söndag då? Jobbade mycket på att ändra min egen ridning, tänka mycket på hur jag håller händerna och sånt där, känndes super bra och Bello var jätte fin. Förutom att ändra mig tränade vi övergångar och lite sånt!
Inget speciellt lixom, utan det som behövdes för stunden!

I måndags vilade han eftersom jag spenderade kvällen hos vår lärare i linköping, fikade och hade det trevligt! :)
I tisdags red mamma Bello för jag hade körlektion och så var det speedway kväll.

Igår red jag honom ett pass på banan redan vid 10, var inte i skolan så åkte till stallet när mamma skulle släppa ut hästarna!

Började med ett långt skrittarbete, tänkte mycket på handen, ställde och böjde runt hinder och red slalom mellan studdsen som fortfarande stod uppe! sedan travade jag mycket på en 8 volt och fortsatte ställa och böja och få med honom med ytterhjälperna!

Idag är det träning som gäller, hoppning för Tord, sista gången för den här terminen, synd! Matilda skulle ta med kameran så jag hoppas det kanske blir både bilder och film! ;)


Här har ni en muppig bild Matilda tid i söndags, typ alla bilder blev suddiga + att jag ser helt störd ut! ^^ Men jag bjuder!
Dock missade matilda att få med benen så ni får vänta med att se hur äl matchade lindora är! ;)

Kommentarer

Postat av: E M I L I A - BRKRYTTARE

Publicerad 2012-06-14 19:53:39

följa varandra via bloglovin? ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela