Sofia Lindström

Shoppning!

Publicerad 2012-06-16 19:19:51 i Vardag,

Här kommer en lista på saker jag behöver shoppa!


Behöver nya schabrak, har nästan inga hoppschabrak och bara några dressyr, + att det är kul att kunna byta och matcha!


En säkerhetsväst, Vill ha en från Riders Company


Nya stövlar, vill ha sånna jag har nu! Mina är allderles för korta i skaftet och sjukt slitna!


Gummistövlar från hunter, snygga och hur praktiskt som helst!


Nya ridskor, stora hål i mina, läcker massa vatten!


Nya grimmor, både "vanlig" och läder


Martingal, tycker denna modell är super snygg! (Y)


Ridbyxor, behöver typ 100 par! (Y)


Ja men detta var en liten önske shoppning lista, skulle behöva ett par tusen för att göra den komplett!
Och detta är typ bara sånt jag behöver, tänk då hur mycket mer det finns som jag vill ha men egentligen inte behöver!


Kommentarer

Postat av: Lisa - yrdressage.blogg.se

Publicerad 2012-06-19 18:01:12

Hahaha känner igen mig i denna önskelista ;)

Postat av: Lisa - yrdressage.blogg.se

Publicerad 2012-06-19 18:16:50

SV: Hahahha så sant! Men jäklar vad man skulle kunna shoppa loss alltså!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela