Sofia Lindström

Promenering och mini mini!

Publicerad 2012-06-28 21:09:06 i Vardag,

Blev att gå till stallet med mamma, tog typ en timma efter som hon inte går lika fort som jag men det var trevligt och skönt ändå!
Pratade med Vilmas familj lite och sedan testade jag en flugluva jag köpte till Bello igår!
Köpte ponny efter som den såg stor ut, Bello brukar ha litet huvud + att det fanns bara ponny och X-full!
 
Dock var den mini mini liten, så ska lämna tillbaka den imorgon, kolla om de har full i lager annars får det väl bli en X-full fast den lär vara elefantstor på min lilla gulle prins! ^^
 
Laddat ner en ny app till min iPhone, så att man kan redigera bilder, snabbt och lätt och bättre än orginalet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela