Sofia Lindström

På banan idag!

Publicerad 2012-06-17 13:27:14 i Vardag,

Goddag!

Red Bello på banan idag, mycket volter och 8or för att få honom mjuk, precis som de senaste passen la  jag mycket fokus på mina händer och armar denna gång oxå och jag känner att det blir bättre och bättre!

Tog ingen galopp, har inte gjort det hemma på ett tag. Men det är för att jag vill ha honom stadig i skritten och traven och efter som han precis blivit det så vill jag inte förstöra ett bra pass med en dålig galopp!



Efter stallet åkte mamma och jag till Sharpman och jag fick med mig ett par ridbyxor från Back2Back hem, ett par svarta!
Fick ta ett par i strl 164, fanns det elelr 38 (och massa strl 44) att välja på, och 38 var för stora och pösiga så jag får klämma mig ner i dessa och hoppas på att de töjer ut sig lite! ;)


KRAMIS

Kommentarer

Postat av: Tova ♥

Publicerad 2012-06-18 17:35:46

Fin bloggdesign! ;D

Postat av: isabelle

Publicerad 2012-06-18 18:34:33

Åh! De ridbyxorna har jag klämt lite på, hur är de i material? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela