Sofia Lindström

Måndag!

Publicerad 2012-06-04 21:27:17 i Vardag,

Godkväll på er!

Efter som jag tränade igår skulle Bello bara travas idag, red tillsammans med Vilma som skulle rida Mazza, skrittade fram länge och pratade en massa skit innan vi började trava!

Efter som jag rör så otroligt mycket på min högerhand skret jag fullständigt i hur Bello gick och fokuserade mest på armen och handen! Bello var verkligen sjukt ful men efter ett tag kunde jag jobba honom lite försiktigt och ändå tänka på handen, avslutade emd att skritta ut en sväng!

Imorgon ska Bello vila, men jag ska hjälpa Vilma att rida Ebba för att vi sedan ska kunna plugga ihop, snällt av mig! ;)

Ajja, nu ska jag gå och lägga mig, uppdaterar mer imorgon eller något sånt!


Här är en bild från när jag red Bello uppe i sommarhagen, man ser lite av spåren som är gjorda runt hela alltet! Dock var de där idag och slog allt gräs så vi lär inte kunna rida där på ett tag skulle jag tro, synd för det var verkligen super bra!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela