Sofia Lindström

inget internet!

Publicerad 2012-06-02 17:21:32 i Vardag,

Här lyser jag med min frånvaro, men det bror på att mitt internet verkligen inte har velat fungera! Så irriterande!

Tränade i måndags, han vilade i tisdags, red i sommarhagen onsdags och torsdag, igår fick han vila efter som regnet öste ner och idag hoppade vi lite på banan i blåsten!
Han var sjukt pigg och bockade mellan varje hinder, kändes som att rida en ponny! ^^

Imorgon ska vi träna för Monica igen!

Har shoppat lite till Bello idag, efter som jag fått sponsor grejer av pappa så var jaf tvungen att fixa matchande lindor och så passade jag på att shoppa en grej till, visar senare!
Ska även ladda upp bilderna från träningen i måndags och sen visar jag er shoppingen!

Här under kan ni se vad jag fick av pappa! ett dressyrschabrak, ett hoppschabrak, ett fleecetäcke och en huva!





Schabraken hade super passform och skönt material, får se om det blir några bilder från träningen imorgon då jag tänker använda dessa schabrak som är på bilden ovan tillsammans med ett par gröna lindor!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela