Sofia Lindström

Full Rulle!

Publicerad 2012-06-16 18:53:33 i Vardag,

Hej på er!

Igår var jag i stallet och travade Bello lite snabbt, ställde och böjde!

Idag fick han vila eftersom jag har vart på klubbens tävlingar i Solla hela dagen! Var där halv 8 och kom hem för en timma sedan, skapligt lång dag!
Regnet bara ÖSTE ner i morrse och tävlingen var på gräs, efter första klassen bestämde vi oss för att bygga om hela banan och lägga den på grusbanan istället! Även där var det regn och pölar men det klagar inte jag över, har stått i dommartornet hela dagen och vart tidtagare! (Y)

När tävlingen flyttades till grusbanan fick vi köra fram en hästlastbil att sitta i, lyckat! (Y)
Men det var många fina rundor och fina hästar! Tycker det är ritkigt kul att kolla på tävlingar, man blir så taggad och sugen, det ser så lätt ut! Sen när jag sjävl ska tävla blir jag alltid skut nervös och vill typ bara dö! (Y)

Imorgon blir det ett "vanligt" pass för Bello och på måndag blir det dressyrträning för Monica!


Bild från hoppträningen i onsdags!

Kommentarer

Postat av: Fanny ♥

Publicerad 2012-06-16 19:08:24

Önskar dig en glad sommar!♥



Skulle bli super glad om du vill rösta på min bild, tar bara några sekunder!

http://apps.vizibly.se/hooks/sv/like/2116/cd40ffa87d0ddc33a91e47157b1bb24b555bbeb5/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela