Sofia Lindström

Försökt!

Publicerad 2012-06-06 15:27:55 i Bello,

Godagens!

Har försökt blogga men datorn hemma har spunk ryck och vill inte så jag får blogga från mobilen!

Red barbacka idag för att träna sist och balans, hade på gummisnodd för att få det lite lättare och för att jag inte skulle behöva lägga all energi på formen!

Efter som Bello är otroligt oskön att risa barbacka så red jag kanske bara 30 minuter - skritt, trav och galopp!

Har nog aldrig haft honom i en så bra galopp hemma, kul! :) dock var det lite svårt att hålla igång den efter som jag inte hade sporrar på så jag fick kämpa lite! ;)

Tog sedan av snodden och travade av, trodde han skulle se ut som en kamel när snodden försvann men han blev, om möjligt, ännu finare, lycka!!!!

Imorgon kommer jag vakna med träningsverk! ^^

Efter passet släppte jag Bello på gräset medan jag putsade dressyrtränset och stövlarna! Bello blev glad och utrustningen blev fräsch, toppen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela