Sofia Lindström

DUMMA FIA!

Publicerad 2012-06-28 20:34:30 i Vardag,

Dålig uppdatering från min sida!
Men Jag har jobbat 7 timmar nästan hela veckan. I Tisdags så gick jag som sagt en powerwalk med Bello, och igår skulle han vilat men mamma red honom! Haha detta gjorde mig helt snurrig, hade inprogramerat "bello rids på torsdag" så har trott att det är fredag hela dagen, haha så typiskt!
 
Idag jobbade jag över 40 minuter och har suttit i en as varm bil utan AC hela eftermiddagen så är sjukt död, får se om Bello får röra på sig idag eller inte! Just nu orkar jag verkligen inte lyfta asset från soffan! ^^
 
Imorgon blir det i ala fall "vanlig" ridning och på lördag ska jag hoppa lite, testa det nya bettet tänkte jag!
Träning på söndag, sen ska vi även boka hoppträning för Monca oxå, ska bli kul att testa att hoppa för henne! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela