Sofia Lindström

Bloggar jag läser!

Publicerad 2012-06-26 21:40:00 i Vardag,

Tänkte skriva ett inlägg med de bloggar jag läser!
När det gäller hästbloggar är det faktiskt inte speciellt många, men ett par stycken i alla fall!
 
Till att börja med är det:
www.dressyrmypparna.blogg.se - två tjejer med varsin häst, en ponny och en unghäst! Ingrid som jobbar med att återuppbygga sin ponny efter skada och Linn som har en unghäst som vart skadad väldigt länge men värkar vara back on track!
Massa bra tips, snygga outfits och fina bilder!
 
www.darios.se - Mode bloggaren och egenföretagaren Tyra Sjöstedt har tagit upp sitt ridintresse igen efter 8a år! Följ henne när hon jobbar med sin "gammla" häst som hon haft i snart ett år, och den nya hästen som hon haft någon månad men osm hon redan kan löslongera!
 
www.nellieberntsson.se - Nellie från ponnyakuten, två super B-ponnyer och en grön D-ponny!
Kommer hon klara sina mål? Hur kommer det gå i SM? Och hur ska det gå med nya hästar?
 
www.vilmaahagen.webblogg.se - Min bästa vän Vilma (som ni kunnat läsa om här) som precis börjat blogga. Har mina hästar i hennes stall, på göddigaste gården i närheten! Följ hennes utveckling med Mazza och Gösta, och hur Erb fortsätter leverera! ;)
 
Annars läser jag lite andra bloggar, men inte lika ofta!
Bla Matildas (hästskötaren) blogg www.baananeripjamass.blogg.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela