Sofia Lindström

Bello på midsommar!

Publicerad 2012-06-23 11:05:55 i Vardag,

Hej på er!
 
Midsommar igår och jag red ett förmiddags pass på Bello!
Började med att rida ut, skrittade och travade, jobbade med att forma, böja och ställa för att han skulle slappna av lite och tänka på annat än det läskiga som fanns "överallt" i blåsten!
Travade hela vägen tillbaka till asfaltsvägen och sedan red jag ner till santbanan! Fortsatte trava och sen lite galopparbete!
 
Idag blir det att slänga på dressyrsadeln och rida igenom programmet! Har inte gjort det ordentligt än, tycker det är jobbigt när jag inte tycker att han går som jag vill, vilket han inte har gjort de senaste dagarna, men idag antar jag att det får bära eller brista helt änkelt!
 
Bjuder på mysbilder på min lilla älskling! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela