Sofia Lindström

Bello bus!

Publicerad 2012-06-26 20:52:44 i Vardag,

Hej på er!
 
Igår var det dressyträning som gällde! Började bra och känndes väldigt lätt! Jobbade mycket på mig denna träning, mycket på min sits!
Monicade hade med sig sin 5 åring  som en annan red åt henne, vi möttes i hörnet en gång, hon på innerspår och jag utanför och då fick den ett litet ryck och började bocka och stegra så Bello och jag blev inlåsta i hörnet typ! Efter det blev Bello livrädd när vi mötte den hästen och eftersom vi red på samma volt så blev allt lite pannkaka!
Väldigt synd eftersom det började så bra, men men, vi tar nya tag nästa träning som är på söndag!
 
Idag var Bello och jag ute på en power walk, kunde inte gå i mer än 30 minuter eftersom de höll på att tränings skjuta på skjutbanan, typiskt!
Ajja, imorgon får han vila, på torsdag hittar vi på nått kul och på fredag ska jag nog hoppa lite!
 
Körde på orange outfit igår, tyvärr blev det inga bilder eftersom vädret svek och vi red i ridhus!
 
 

Kommentarer

Postat av: Yuki Yoursic

Publicerad 2012-06-28 19:54:30

oh så fin bild ^^ vad är det för ras :)
lust att göra bloglovinbyte?
hoppas du haft en bra dag
Kram

Svar: tack, ett vanligt Svenskt varmblod! :)Gör tyvärr inte blogglovinbyte, sry!
sofialiiindstrom.blogg.se

Postat av: Daniela

Publicerad 2012-07-05 10:44:03

Åhh, oranget - gud vad snyggt! :D
Var har du köpt det?

Svar: Tack! :)Har köpt det på sharpman (www.sharpman.se) är från lamicell! Älskar det! :)
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela