Sofia Lindström

Aktivering av Bello

Publicerad 2012-06-29 20:20:13 i Vardag,

Hej hej!
 
Kom lite "senare" till stallet idag, runt 4 tiden, inte så sent men aa! ^^
Åkte till sharpman och skulle byta flughuvan till en Full, men de hade inga, inte ens i lager! Tänkte att en X-full fick väll gå men den såg ut att passa en elefant, så Bello fick klara sig utan tills de hör av sig om att de ska få hem fler och då har vi en "paxad" ;)
 
Köpte med en isglass och åkte till Bello, vi delade på glassen och sedan blev det ridning!
Bello var jätte fin men själv red jag som en kratta, usch fick ingen ornding på mig själv ALLS idag, hatar sånna dagar, speciellt när Bello går så bra, och som pricken över i så regnade det!
 
Imorgon blir det i alla fall lite hoppning, ska även testa den nya bettet, har en övning jag vill göra så ska bara skriva upp avstånden så det blir rätt! :)
Ska bli kul kul och imorgon ska jag inte sätta såp stor press på mig själv och bara ha kul! :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Christel

Publicerad 2012-06-30 11:42:06

Sv: Tack så jätte mycket :)
Nej hon är en welsh :)

Svar: Jaha! :) Vad har hon för stam? :)
sofialiiindstrom.blogg.se

Postat av: Christel

Publicerad 2012-06-30 23:43:45

Sv: Hon är efter Fleetfoot RW 107, u Sörelgens Cindy ue pendock pioneer :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela