Sofia Lindström

Vad händer?

Publicerad 2012-07-31 12:45:21 i Vardag,

Guud vilket jobbigt och konstigt väder idag!
 
Började med att det var lite mulet i morrse men sen vart det strålande sol och sen helt plöttligt öppnar isg himmlen och regnet bara öser ner!
Så har det fortsatt resten av dagen, skummt!
 
Struntar i ridningen idag, Bello chilla och jag ska bort och mocka lite senare! Struntar även i speedwayen då jag känner på mig att det kommer bli inställt pga regn! Har regnat näst intill vraje gång vi kollat på speedway i Norrköping så jag ger nog upp, speciellt en dag som denna!
 
Istället blir det att hoppa ner i sängen lite senare och kolla på film, men först ska pappa och jag till motala och träffa Linus och Kenneth en snabbis och sen till Bello!
Ska även hämta mamma på stationen vid 6 annars är det bara chiiilllll som gäller, skönt med en helt slappar dag ibland! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela