Sofia Lindström

Träningsläger dag 3

Publicerad 2012-07-18 19:59:34 i Bello, Vardag,

Okej dag 3 då!
 
Kom upp till stallet vid 9 och pratade lite med Monica och de andra uppe i cafeterian och kollade när jag skulle rida! Fick min tid vid 11 och idag red alla bara 30 minuter så det tog inte så mycket på hästarnas krafter.
Red fram lite och sedan red jag igenom mitt kür program några gånger och sedan var det klart!
Känndes helt okej men Bello känndes trött och lite seg men skötte sig bra och var riktigt fin och mjuk när jag red fram!
 
Vid 12 tiden var det lunch, och sedan började Küren vid 1, jag red näst sist så började med att skritta fram, kände på traven och galopperade några volter och sedan skrittade jag tills jag skulle in på banan, så travade bara lite och gick sedan in och red mitt program!
Känndes bra men lite påjagat, kännde ju som sagt att Bello var riktigt trött och jag ville inte få skritt inslag i trave eller travinslag i galoppen så jag fick driva på ganska så ordentligt så jag kännde mig väldigt "slaffsig" i min ridning!
 
Ska kolla på filmerna mamma lyckades få ihop och sedan försöka lägga över de på datorn imorgon!
Det har nämnligen blivit så att när min iPhone conectar med datorn så conectra allt utom bildöverföringen, hur irriterande är inte det då???
 
Ajja, ska sluta klaga på det nu! ;)
 
 
 
Gammal bild på mig och min prins, vad skulle jag göra utan honom? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela