Sofia Lindström

TorkPaus!

Publicerad 2012-07-21 12:00:08 i Vardag,

Tar en paus i städandet och bloggar lite medan jag väntar på att golven ska torka och att pappa ska duscha så jag kan fixa i badrummet!
hittills har jag hunnit att städa hamserburen, dammsugit och torkat alla golv utom i badrummet, målat första lagret av det sista som ska målas på byrån och plockat undan i köket!
 
Snart blir det som sagt badrummet och med att plocka undan! Meeen först jag ska få upp videon på Videofyme! ;)
Håller på att ladda upp från träningen nu, så ni får se hur det såg ut på träningen och sedan på "uppridningen"
 
Nått annat jag gjort idag är att jag har lindat upp 4 par benlindor, jobbigt värre! Har även kikat på Dressyrmupparnas kollektion och så fort mamma kommer hem blir det att betsälla ett sett, lutar åt biege just nu men vi får se, biege eller blå skulle jag tro! Har dock redan massa blått! (A)
 
 
Den här högen tog jag mig ann i morrse, det var inte det lättaste att trassla ut alla lindor vill jag lova! ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela