Sofia Lindström

Tack och lov!

Publicerad 2012-07-31 17:57:35 i Vardag,

Vilma ringde och ville att jag skulle ge hästarna lunch! Tur att hon gjorde det annars hade jag nog aldrig kommit iväg till stallet! ^^
Gav i alla fall alla hästar lunch hö och sedan mockade jag och bäddade Bellos box!
 
Sedan dess har jag vart i stan och hämtat ett paket från Gina Tricot och fortsatt sitta vid Tvn, hoppas på en piggare dag imorgon! :)
 
Måste även säga BRA JOBBAT SARA OCH WEGA! Sveriges första OS medalj, ridsport dessutom, hur awesome?
 
Hoppas att maten är klar snart för jag SVÄLTER snart, kurrar i magen som bara den! Hade planerat att gå en längre sväng med mamma och hunden sen men nu blev det rätt mörkt på himlen! -.-'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela