Sofia Lindström

Stallfix!

Publicerad 2012-07-20 15:27:12 i Vardag,

Hej på er!
 
Bloggningen blir inte den bästa idag, Vilma och hennes mamma är i västervik och tävlar, och hennes pappa och bror är i Göteborg, och mamma är på Öland med mormor! Alltså har jag stallet helt själv idag!
 
Var där i morrse och släppte ut alla hästarna (4st) och sedan tillabaka vid 1 tiden, gav dem lunch och mockade alla boxar! Gud vad ovant det var att mocka så mycket och att ens fylla en hel kärra! När jag mockar till Bello blir det MAX en halv skottkärra efter som han är så lättmockad!
 
Vilmas bror och pappa kommer hem någon gång ikväll, vet dock inte när än så vi får se ifall jag får åka bort och ta in dem + kvällsfodra dem sen oxå!
 
Bello vilar hur som helst idag, tror han får göra det imorgon oxå faktist, tror inte jag hinner rida imogron! Har tänkt städa hela huset tills mamma kommer hem, duktig som jag är! ;)
 
Suddig bild på min flygande lilla ponny, hoppträning för lääänge sedan! Saknar min lilla punnyskrutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela