Sofia Lindström

SERIÖST!

Publicerad 2012-07-26 08:58:17 i Vardag,

Godmorgon på er!
 
Har försökt blogga hela dagen igår men det vill inte funka, varken från datorn eller mobilen så himla irriterande!!!!
Promenerade i alla fall med Bello igår och sedan fotade jag Vilma och Erb!
Åkte hem och sen åkte jag och hämtade vilma igen!
 
Köpte mat på donken och sen åkte vi till ICA och köpte glass m.m. så att vi kunde göra marängswiss, mums!
Låg ute och solade hela eftermiddagen, doppade oss lite snabbt i poolen men eftersom det vara var 15 grader så var det ingen höjdare!
 
Idag får Bello vila, ska sola och packa nu på förmiddagen och vid halv 1 åker jag till dalarna med pappa!
Kommer hem imorgon runt 2 tiden tror jag! Får se om mamma har ridit Bello då, om inte gör jag det och sedan parteyyy med Vilma! (Y)
 
Uppdateringen om träningen kommer med andra ord bli i helgen om jag inte mobilbloggar om det påväg till Dalarna! (Y)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela