Sofia Lindström

Ponny Bello!

Publicerad 2012-07-29 09:55:13 i Vardag,

Godmorgon på er! Sitter just nu i bilen påväg mot träningen! Bello och jag kör på en svart och rosa outfit idag! Hittade ett par gammla ponny lindor hemma - rosa med hjärtan på! ^^ Hade egentligen tänkt ha benskydd för att slippa tvätta mer innan vi åker men när jag hittade dessa kunde jag inte hålla mig! ^^ Tur att jag har en rosa piké som passar till oxå! Har dock ingen som kan fota idag men har tagit en bild på lindorna i alla fall! Fick dem till Lisa på min födelsedag något år, typ aldrig använda!

Kommentarer

Postat av: Daniela

Publicerad 2012-07-29 12:07:42

Hej!
Allt bra?

Kika gärna in på min blogg om du får tid över, du kommer inte att ångra dig :)

Postat av: matilda

Publicerad 2012-07-29 17:42:58

Så söta benlindor!

Svar: haha visst är dem, de var till min lilla ponny en gång men glömmdes bort!Hittade dem nu och det passade perfekt till en dag när allt annat måste hållas rent!
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela