Sofia Lindström

On the road!

Publicerad 2012-07-27 14:14:58 i Vardag,

Hej på er! Sitter just nu i bilen påväg hem från Dalarna! Kom fram vid 4 igår, åkte och köpte glass innan vi åkte till banan och mötte upp Linus, hans pappa och lite andra sponsorer! Fick mat uppe på VIPen och sedan blev det speedway! Drog ut lite på tiden så det blev lite segt men efter ett tag kon det igång och det gick riktigt bra för Linus! Efter matchen drog vi ner till depån, snackade med Linus, mekanikerna och lite andra folk innan vi åkte hem till Linus pappa! Där satt vi i garaget hela kvällen och hade det trevligt! Gick och lade mig lite efter halv 1 tror jag och i morrse blev jag uppsläpad för frukost vid 10 tiden! Satt ute i Kenneths (Linus pappa) trädgård och åt frukost i solen vilket var super skönt! Satt där ett tag innan vi packade ihop våra saker och bar ut allt till bilen! Vid 11 tiden kom Linus med sin engelska familj (han bor hos dem när han tävlar i England och pappan är hans engelska mekaniker! Nu var de på Sverige besök) Spenderade ännu mer tid i garaget innan vi sa hejdå till alla och tog med oss den engelska familjen för att lämna av dem på flygplatsen i Västerås! Har pratat med mamma som ridit Bello åt mig idag. Så himla snällt, vet dock inte hur det gått så ska ta reda på det om ett tag! Imorgon ska jag nog hoppa lite och på söndag blir det träning för Monica! Nästa vecka blir de uteritter och skritt och travarbete för det mesta! Nästa söndag drar vi till Åby! Nu när jag fått min lön har jag äntligen pengar så jag kan köpa det som behövs innan vi åker! Dags att börja packa snart! Blev ett långt mobilinlägg om lite allt möjligt! Kanske bloggar mer idag annars blir det imorgon! :)

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2012-07-28 17:03:23

Fin blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela