Sofia Lindström

Myspys

Publicerad 2012-07-29 22:17:02 i Vardag,

Nu säger jag godnatt här på bloggen!
 
Har spenderat eftermiddagen med bil spekulation, verkade kanon måste jag säga, sen kom mormor och vi käkade grillat och potatisgratäng på altanen innan vi gick in och kollade på solsidan och Hem till Tyringe!
 
Jag har även suttit på mitt rum och klippt ut läsvärda delar ur olika häst tidningar! Lite olika ridövningar och artiklar om hur man får en hållbar häst mm!
Tanken är sedan att mamma och jag ska sätta in allt bra vi hittar i en pärm och sortera efter just ämne, kan vara bra att läsa igenom ibland!
 
Plockade fram lite av Bellos saker som låg hemma till Åby och lite sånt!
Imorgon hoppas jag att vädret är på min sida då jag planerar att rida ut en längre sväng! Har inte vart ute en längre runda med Bello på länge så det blir nog att rida på stången, annars kanske det blir lite för roligt! ;)
 
Uppdaterar er mer om det imorgon!
 
NUUUU säger jag godnatt!
 
Bild som syrrans sambo tog på avslutningsdagen på Åby förra året! Världens goaste ponny (efter min ängel såklart) och jag gärna önskar att jag kunde ta med mig hem! Tyvärr sviker både tid och pengar! Fast det kanske är tur, annars hade jag nog sammlat på hästar! ;)
 
Natti natti på er finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela