Sofia Lindström

Morgon!

Publicerad 2012-07-31 09:51:50 i Vardag,

Godmooorgon!
 
Pippi sov inne hos mig inatt då mamma är borta och vid 8 tyckte hon att vi hade sovit klart så då gick hon upp och jag kunde såklart inte somna om...
 
Har i alla fall vart ute med henne och sen käkat lite frukost! Är super trött och orkar ingenting idag men måste bort till Bello! Har funderat på att hoppa lite men vet inte?
Resten av dagen lär jag nog sitta inne och dega, speedway i Norrköping men vi får se om jag orkar följa med eller inte!
Fattar verkligen varför jag är så himla trött? Vad kommer det ifrån lixom?
 
Nu ser jag dock att vädret blev lite bättre så det kanske ger mig lite mer energi att åka bort till stallet får jag väl hoppas!
 
s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela