Sofia Lindström

Inte speciellt hästigt!

Publicerad 2012-07-20 22:28:30 i Vardag,

Nepp inte så speciellt hästigt inlägg, inte speciellt nödvändigt heller... Men men så blir det ibland! Har vart dålig uppdatering idag! Jag har haft fullt upp med stallet och målning av en byrå till mamma innan hon kommer hem imorgon, har även vart upptagen med att hata huvudvärken som jag haft sedan igår, inte roligt alls! Imorgon blir det städning av hela huset, mockning och pussning på Bello, ska även försöka ta mig i kragen och putsa utrustningen efter som han ändå får vila en dag extra! Måste även sätta ihop n skattkarta! Vilma fyllde 18 förra söndagen men då var hon i Spanien så kunde inte fira henne, sen var jag på träningslägret och så har det strulat med hennes present, typiskt! (fast bättre än förra året då hon fick presenten lagom till nyår, bra när hon fyller i juli ;) ) I alla fall, efter som vi numera är 18 och så himla vuxna, gör jag en as mogen skattjakt! Och nu har jag babblat om allt och inget! Nått mer jag ska försöka hinna med är att börja måla en stol till mamma oxå! Mycket som ska göras och lite tid! Nu går jag och lägger mig, ny duschad i en nästan ny bäddad säng med en hund som sörjer att hon inte fick följa med till Öland, men ändå ligger rätt bra i min säng! Dock blir den himla trång när man delar med Pippi!! Trotts att sängen är 1.60 och trotts Pippis ringa storlek har hon en tendens att lägga sig i mitten och ta all plats! Frågan är ifall det blir trångt eller om jag bara är bortskämd med att sova ensam i en onödigt stor säng?? ;) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela