Sofia Lindström

Inte den bästa dagen!

Publicerad 2012-07-07 19:04:04 i Vardag,

hej på er!
 
Tog en power walk till stallet idag och sedan red jag Bello på banan. Hade en bra plan över passet och fixade upp 7 kavaletti bommar där varannan var upphöjd!
 
Men när jag väl började rida känndes allt skit dåligt, Bello fattade fel galopp och ville inte galoppera alls, när jag väl fick galopp swå slog han bara med huvudet!
När jag skulle komma på kavalettin stämde inte avstånden alls, fast jag kollar i min avståndstabell och allt! Först var det för långt, sen var det för kort och sen skulle han bara galoppera igenom allt!
 
Ne men det känndes inte speciellt bra idag, hoppas jag får en bättre kännsla imorgon på träningen for Monica!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela