Sofia Lindström

Inget kan stoppa oss!

Publicerad 2012-07-23 20:44:19 i Vardag,

Haha nej då, idag gick det oxå bra, men inte lika bra som igår!
Tror han tycker det är jobbigt för att det är lite tungt på banan, men det är bara att jobba på med kontidionen så går det snart bättre det oxå!
 
Nu har jag dock 4 stycken skavsår från mina nya stövlar, aj aj aj! Men men hoppas de är inridna snart (innan Åby) och förutom skaven så är de underbara!
Och, vill man vara fin får man lida pin! ;)
 
Skrev det här inlägget tidigare idag men det gick inte att ladda upp så typiskt!
 
Köpte compeed skavsårs plåster sen, super bra men dyra och bara 5 st i ett paket!
Åkte bort till Lisa sen, ååh min lilla sötsötsöta ponny :') Stod och pratade ett tag och sedan red jag och Linnéa ut en sväng, haha gud vad annorlunda det känndes att rida ponny igen! Fick dock världens mjölksyra i benen av att rida lätt så fort och ofta! ^^
Men super mysigt var det i alla fall och som jag trodde så fick jag ännu mera ponny sug, ååååh!
Efter ridturen fikade vi en stund innan vi kollade i stora stallet på ett gulligt litet föl och de andra hästarna!
 
Var super kul att träffa och rida min lilla ponny igen, var ju trotts allt 4 månader sedan sist!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela