Sofia Lindström

Hinner inte!

Publicerad 2012-07-24 16:42:17 i Vardag,

Skulle ju bloggat om träningen men jag hiiiinnner inte!
 
Lämnade Bello i stallet och det tog lite extra lång tid!
Åkte hem och duschade
Käkade lunch
Försökte torka håret (har världens tjockaste hår och världens äldsta och sämsta hårfön)
Sminkade mig
Torkade håret igen
Plattade håret
Fixade kläder
Sydde fast en knapp på en tröja
 
Om några minuter drar vi iväg till Motala, idag blir det äntligen speedway vilket var riktigt jävla länge sedan!
Kommer hem runt halv 11 tiden kanske och då kommer jag inte orka uppdatera tyvärr!
 
Men imorgon kör jag igen! Uppdatering om träningen, Hiss&diss och annat! :)
 
Pressbilder från Speedway resa till England! Den stora flaggan innebär inte att vi är extrema stalkers utan att min pappa är sponsor och detta var en sponsor resa! Jag, Elin och Vilma joinade!
 
Englands resa 2.0 även detta en sponsor resa som jag och Linn Joinade!
 
 
Inget hästigt inlägg här inte men ibland får man stå ut! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela