Sofia Lindström

Godmorgon!

Publicerad 2012-07-21 10:00:32 i Vardag,

Godmorgon godmorgon på er!
 
Klockan är typ tio och jag har redan vart vaken ett bra tag! Vaknade halv 8 av att Pippi låg på heeela min kudde! Har tre kuddar i sängen och den i mitten är den jag sover mest på för den är skönast, sen någon gång hade jag väll bytt kudde och när jag skulle byta tillbaka till den sköna så var den upptagen, haha gose! ^^
 
I alla fall så har jag börjat med dagens sysslor! Började med att rulla upp 4 par benlindor och ska snart leta reda på damsugaren har jag tänkt! Och så ser resten av dagen ut, städning för fulla muggar tills mamma kommer hem! Ibland är jag minnsan oxå duktig, tro det eller ej!
 
Fick precis sms från Vilma som är och Tävlar med Gösta i Västervik och nu på morgonen kom de 6a i sin 1.20, kul! :) kolla in hennes blogg på www.vilmaahagen.webblogg.se Ska tjata på henne så att hon uppdaterar! ;)
 
Måste även säga att himmlen här hemma hos mig ser sjutk konstig ut just nu! Halva är KOLSVART och den andra halvan är det strålande sol på, konstigt här i sverige vill jag lova!
 
Bjuder på denna fina bild tagen förra sommaren när Linn och jag var ute och betade Bello och Lisa, 10 minuter senare låg jag på marken med hela axeln uppskrapad och så var jag as förbannad för att min hjälm gått sönder...
 
Ska försöka få tid till att uppdatera mer idag, ska även försöka ta tag i att ladda upp videon, fast jag skämmslite över den och trotts att jag hatar att bli bedömd i min ridning, jag SKA ta det steget!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela