Sofia Lindström

*Gäääsp*

Publicerad 2012-07-17 21:20:46 i Vardag,

Trött som en tok ska jag snart sätta mig i sängen och rita upp mitt kür program, började ju igår men har gjort lite ändringar samt glömmt pappren i tollstad, haha klantigt värre! ^^
 
Det är i alla fall det jag ska ägna mig med innan jag sommnar, känner jag mig själv rätt kommer jag väl inte ens orka rita ner hela, typiskt mig!
 
Har ingen aning om vilken tid min första rid tid är imorgon, var inget satt nät jag åkte så får åkte dit till 9 och hoppas på att jag inte rider allt för sent!
 
Nu ska jag nog bege mig mot badrummet, känner att jag inte orkar med allt annars, måste bara ta tag i att resa mig från soffan, sitter ganska bra här kan jag lova! ;)
Mätt som en plätt är jag oxå, åt tacos förut, dock gjorde jag min variant lite nyttigare med mest grönsaker, ska försöka fortsätta i de banorna, och sedan utöver ridningen göra på power walk varje dag, till stallet eller en annan runda som jag kan jogga lite på oxå! Dags att komma i bättre form! (Y)
 
Bild från vår sista hopptävling, var väääldigt länge sedan, kan även tala om att jag trillade av 2 gånger i andra klassen, först på framhoppningen och sen inne på banan!
Detta var något som fick mitt självförtroende innom ridningen att sjunka!
 
 

Kommentarer

Postat av: Wilma

Publicerad 2012-07-17 21:22:48

SV: Den hittade jag på esprit för 50:-. Men den var på rean för typ 2 år sedan xD Så tror inte att den är kvar :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela