Sofia Lindström

Full storm!

Publicerad 2012-07-23 09:37:43 i Vardag,

Godmorgon på er glada bloggläsare! :)
 
Vaknade tidigt i morrse som vanligt så nu sitter jag pigg och glad och väntar på att vi ska dra iväg till stallet.
idag blåser det typ storm här hemma hos oss och jag hoppas att det inte påverkar Bellos koncentration allt för mycket!
Hade tänkt jobba med samma bommar som igår, dock kanske jag skippar galoppbommarna om han är för okoncentrerad, vi får se lite helt änkelt!
 
Något som dock kan vara bra med blåsten är att det är förhoppningsvis inte lika mycket insekter som stör!
 
Vid 3 åker jag bort och rider lite på Lisa, ska försöka se om mamma kan tänka sig att filma lite så jag kan ladda upp det här sen! :)
Ska bli super kul att sitta på min lilla ponny igen, och just nu verkar hon vara som en liten kanonkula så fort hon får syn på ett hinder eller bommar, haha söt! ^^
 
Sista tävlingen ihop och vi  kom 2a, lycka! :)

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-07-23 15:43:24

Mysig bild! Hoppas du får det riktigt trevligt i stallet :D

Postat av: STOCKHOLMSJENNA- Livet som ryttare i storstan

Publicerad 2012-07-23 16:57:01

så söt! :)

Svar: Tack! :)
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela